måndag 22 juni 2009

http://zizzi-zizzi.blogspot.com/2009/06/arsdag-anniversary.html


Jippie! Idag är min bloggs årsdag! Hjälp mig fira den! EN ensam vinnare vinner allt som finns på bilderna! Eftersom jag älskar att pyssla, lottar jag ut pysselsaker


Designark, rubons och tags gjorda från starlet-serier.....

......siffror och klistermärken......

Pärlor, små knappar, paljetter, utstansade figurer, andra dekorationer.......

..................mer dekorationer...............

....................blommor...................
............olika band; några korta, några längre, 2 olika spetsar, glitterlim...........

....................och tre olika stämplar.




Allt du behöver göra för att få chansen att vinna ALLA dessa saker är att skriva i kommentarerna vad du skulle skapa med en eller fler av dessa saker.
Om du länkar till tävlingen får du dubbel chans att vinna.
Tävlingen håller på till och med söndagen den 21 juni.
TJingeling!
-------------------------------------------------------------------------------------------
Fanns det MASSA underbara bilder- men pga. tidsbrist valde jag bara ut två.

Är det något jag egentligen VERKLIGEN skulle vilja vinna så vore det ju detta, jag som ÄLSKAR att pyssla om jag hade haft material till det skulle jag JÄMT ha suttit :-)

Håller alla tummar och tår för mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar