torsdag 18 juni 2009

http://alskadehjartegryn.blogspot.com/2009/06/tavling-50000-besokare.html


Återigen har älskadehjärtegryn en tävling som jag SÅKLART vill vara med i.
Har nu även lärt mig att få med bilderna på de fina alstrena :-)

------------------------------------------------------------------------------------------------
Dags för en ny tävling igen då besöksräknaren passerat 50´000 :)
Denna gången hade jag tänkt lotta ut en t-shirt i det underbara molntyget.
Man får välja mellan den bruna eller turkosa färgställningen och valfri färg på halsringning och ärmslut.
Storlek man får välja mellan är 62-104.
För att delta i tävlingen behöver du bara lämna en kommentar till detta inlägget och vill du ha dubbla vinstchanser så länka från din egen blogg (skriv i inlägget om du länkar)
Vinnaren dras den 1 Juli.
_______________________________________________________
Har själv beställt ett set av denna underbara tjej till mitt kommande syskonbarn, INGET annat barn kommer att ha SAMMA set ;-)
Pappan i familjen kommer att bli STORM förtjust!
Längtar tills den dagen jag skall få överlämna det till honom (de)
Vet inte när bara, om det blir innan eller efter bebisen kommit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar